6.9.09

Layan gambar..

Kekadang bila kita teringat zaman dulu-dulu, kita akan rindu. Dan, kita akan lihat segala perubahan kita termasuklah perubahan fizikal. Saya ni kejap kurus, kejap gemuk. Tapi, sejak akhir-akhir ni, tak boleh lah kurus macam dulu lagi. Dah expired date kot ... hehehe...
.
Layan jer lah yea..
.
Teringat zaman mengajar di SMK Bandar Tasik Selatan 2005.
Dr kiri Kak Jumaati, saya, Yati dan Ude. InsyaAllah... saya akan bercerita mengenainya.
.
Di Tasik Permaisuri, Cheras. Dari kiri: Roha, saya, Syamin, Kak Hida. Posing sakan...
.
Rakan-rakan sekolah lama. SMAP90. Bilalah nak buat reunion lagi yea. 2005.
Dari kiri: (Belakang) Fairus, Adib, saya, Shima, Senna, (argh.. lupalah yang belakang tu), Nurizal, Dzue. (Depan) Zaki dan Jahd.
.
Family saya. Raya 2006.
.
Di SMRA Nilai. 2009. Dari kiri: Kak Minah, Suria, saya, Dilah dan Ima.
.

No comments: