4.9.09

Cuba jer lah...


Apa bendalah yang banyak orang hantar email pada saya ni. IGETWORLD?? Rasanya malas sudah saya untuk melibatkan diri dalam skim cepat kaya/ MLM dsb. Pernah masuk ler ni. Tapi belum pernah berjaya... Sbb saya kesiankan orang....

Tak sampai hati nak minta orang masuk sbb bayaran kemasukannya RM500 ke atas, kekadang ada yang mencapai RM10 ribu, RM40 ribu dsb. Saya sentiasa berfikir kesian pada orang yang akan masuk ke dalam program ini. Sebab, bayarannya mungkin melebihi pendapatan bersih sebulan. Ada yang terpaksa membuat pinjaman peribadi kepada bank, koperasi malah ada sampai meminjam ALONG. Padahal belum pasti lagi pulangannya... Terpaksalah pula kena potong gaji setiap bulan.

Hai...Kesiankan? Kesian. Saya le tu.... Padan muka. Hmm... Yelah.. ingat nak tambahkan pendapatan. Boleh bayar hutang. Bagi fulus pada abah dan emak. Bayar bil dll. Tapi,....mungkin saya tidak sesuai dgn program jualan langsung agaknya...

Sebolehnya, saya menidakkan semua promosi berkaitan dengan jualan langsung (MLM) ini.

Kedatangan email IGETWORLD saya bacalah juga. Biasalah... dengan membaca kita dapat tahu ilmu... kan...Modalpun RM50 jer. Takpelah... saya cuba sahaja. Kalau dapat RM200 dah kira baik. Kalau tak berjaya juga tak ler saya ralat hilang sebanyak RM50 itu...

Ia adalah MLM kerana ada downline dan upline. Dan, produk jualannya adalah e-Book. So, ini adalah MLM yang sah ni..Detik hati saya. Dan, ia mudah... sebab secara online secara langsung.

Tengok pula upline punya bank statement dlm tempoh 1 hari sahaja. Boleh tahan jugak yea. Saya cuba jer la...Untung sabut timbul, Untung batu tenggelam....Sesiapa yang berminat untuk menerokanya silalah ker IGETWORLD
.
info : IGETWORLD
.
note: 
dah tak aktif sbb rangkaian tak berkembang...
tapi... ceburi SMS marketing pula. Alhamdulillah dah terbina rangkaian.
.
Edited 13.12.2012
Desa Pinggiran Putra

No comments: